Ogólne warunki gwarancji

Produkty marki ColorPlus są objęte dożywotnią gwarancją od daty produkcji.

Gwarantujemy prawidłowe działanie produktów przez cały okres ich eksploatacji, przy zachowaniu odpowiednich warunków użytkowania i przechowywania - aż do całkowitego wyczerpania materiału barwiącego.

Jeśli w okresie trwania gwarancji, produkt okaże się wadliwy, skontaktuj się ze sprzedawcą  i złóż reklamację – produkt zostanie wymieniony na nowy.

Reklamowany wkład nie może być uszkodzony mechanicznie, zaschnięty, ani też wyczerpany. Reklamację należy dostarczyć wraz z dokumentem zakupu, najlepiej w oryginalnym i kompletnym opakowaniu do punktu zakupu. Do wniosku reklamacyjnego należy załączyć wydruk strony testowej drukarki (jeżeli jest możliwy jej wydruk) oraz pełny opis wady.

Użytkowanie wkładów drukujących ColorPlus nie narusza gwarancji producentów drukarek.

Gwarancja na urządzenia drukujące

W przypadku problemów z drukarką, których bezpośrednią przyczyną było zastosowanie produktu marki ColorPlus urządzenie jest bezpłatnie naprawiane lub wymieniane na nowe.

Warunkiem naprawy lub wymiany jest wcześniejsze zgłoszenie tego faktu do serwisu ColorPlus. poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie pod nr tel.: 12 298 76 70. Naprawy wykonywane w innych serwisach  - nie autoryzowane przez ColorPlus nie będą rekompensowane.

Gwarancja

  • 1

    Gwarancja 100%

    Dzięki zaawansowanej technologii produkcji zgodnej z normami ISO oraz zaangażowaniu całego zespołu produkty ColorPlus cechują… Więcej
  • 2

    Ogólne warunki gwarancji

    Produkty marki ColorPlus są objęte dożywotnią gwarancją od daty produkcji. Gwarantujemy prawidłowe działanie produktów przez… Więcej